טיול להימלאיה ההודית

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת עופר צבי
A81664C0-70A7-4CA7-8A97-E1648598A84C
12/05/24 -
28/04/24
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
15 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל עם יעדים להימלאיה ההודית?

טיול להימלאיה הירוקה בהדרכת עופר צבי

בטיול זה נחווה את הודו מזוית אחרת: נסיעה בנופים עוצרי נשימה של הרי ההימלאיה, כפרים פסטורליים השוכנים בין ההרים, אנשים שלווים ונעימים, ומפגש עם תרבויות מגוונות ומרתקות (ואף שלוש דתות שונות).

הטיול אל ההימאליה ההודית ייקח אתכם  למסלול מרענן ומרתק עם מדינות הימצ’אל פראדש ופנג’אב בזמן האביב הנעים ותקופת הפריחה.

טיול בתנאים טובים – טיול בקבוצה קטנה, מלונות שנבחרו בקפידה, נסיעה בג’יפים מרווחים,

נסע בדרכי הרים פתלתלות, נצפה בנוף הירוק והעשיר וננשום אויר הרים, נבקר בכפרים ובערים, נתרשם מהמכלול המגוון של תושבי האיזור: הינדים, טיבטים וסיקים, נכיר את תרבותם, נפגוש את בני המקום ונחווה את הודו קצת אחרת.

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

ת”א – דלהי

בהתאם לשעת הטיסה נפגש בנתב"ג ונצא בטיסת לילה ישירה אל דלהי, בירת הודו, בה ננחת למחרת בבוקר.

1
מדלהי - היהלום שבכתר אל צ'אנדיגאר  

לאחר הנחיתה בדלהי, נצא לארוחת בוקר במלון סמוך לשדה"ת. לאחר מכן נשוב לשדה ונמריא בטיסה קצרה לצ'אנדיגאר (Chandigarh), עיר הבירה של מדינות האריאנה ופנג'אב. צ'אנדיגאר היא אחת הערים עם איכות החיים הכי גבוהה בהודו, עיר חדשה, שתוכננה ע"י האדריכל האמריקאי מאייר ומאוחר יותר גם ע"י האדריכל השוויצרי לה קורבוזיה. לאחר נחיתה בעיר, נעבור למלון לצ'ק-אין והתארגנות, ולאחר מכן נצא לסיור בעיר, נראה את אגם סוקנה ואת גן הסלעים, הו מוצגים פסלים סביבתיים שנעשו מפסולת וחומרים אחרים. לינה בצ'אנדיגאר.

טיול להימלאיה ההודית
2
מצ'אנדיגאר אל שימלה

בבוקר נעלה על הג'יפים שילוו איתנו בטיולינו בהימלאיה ההודית וניסע אל שימלה, בירת הקיץ של הודו בתקופת השלטון הבריטי. שימלה שמרה על הקסם הקולוניאלי מתקופת הראג', ומשמשת עד היום בעונה החמה מקום מפלט למשפחות הודיות אמידות ולזוגות בירח דבש. אחר הצהרים נצא לסיור במדרחוב היפיפה של שימלה mall road עם כיכר רחבה, בתי קפה, מסעדות וחנויות, ובמקדש ג'אקהו, בו ניצב האל האנומן, אל הקוף ע"פ ההינדואיזם. לינה בשימלה.

3
משימלה אל עמק בנג'ר

לאחר ארוחת הבוקר נצא מהעיר הגדולה והבירה של מדינת הימצ'אל פראדש אל מרחבי הטבע הכפריים ונופי ההרים שילוונו לאורך הימים הבאים. נעלה בדרכי הרי ההימלאיה אל עמק בנג'ר (Banjar Valley), עמק הררי ירוק ויפה עם מקדשי עץ עתיקים. נתמקם בשני הלילות הבאים בפינת חמד יפה בכפר סוג'ה.

טיול להימלאיה ההודית
4
עמק בנג'ר

נצא לטיול בעמק ונשלב הליכות רגליות קצרות ונעימות בין פינות נוף ומעבר ההרים ג'אלורי ואגם סארולסאר, אגם יפיפה הממוקם במרכזו של יער צפוף סביב גבעות צבעוניות. נוף שכבות ההרים הנראות נחשב כמדהים ביופיו. בערב נהנה מצפייה בריקוד פולקלור מסורתי. לינה בסוג'ה.

5
טירת נאגאר, עמק קולו ומנאלי

בבוקר נצא בנסיעה צפונה אל מנאלי, הנמצאת בקצהו הצפוני של עמק קולו. מנאלי בנויה באזור יפהפה עם הרבה מסלולי הליכה מהם נשקפים נופים מדהימים של הרים מושלגים. בשנות השבעים משכה מנאלי המוני מטיילים ותרמילאים מכל העולם וכיום ניתן למצוא שם זוגות הודים הבאים לחגוג את ירח הדבש שלהם. בדרך נבקר בטירת נאגאר הקסומה (Naggar Castle) שנבנתה בשנת 1460 כטירת אבירים עם נוף נפלא. לאחר שנתארגן במלוננו נצא לבקר במדרחוב ובאזור של מנאלי החדשה. לינה במנאלי.

6
עמק סולנג ומקדש ושישט

מנאלי היא אתר נופש מרכזי בהרי ההימלאיה. פנינה אמיתית בלב הרים נישאים, יערות עד ונהרות שוצפים. סביבה נמצא כפרים ציוריים ותושבים חייכניים. בבוקר נבקר בעמק סולאנג ומקדש וושישט בו מעיינות חמים. נבקר במקדש האלה הדימבה, מקדש מיוחד אשר סיפורו מצוי באפוס ה"מהאבהארטה", נשלב טיולים רגליים ונבקר במקדש האל 'מנו', "אבי האנושות" על פי המיתולוגיה ההודית. אחר הצהרים נסייר במנאלי הישנה. לינה במנאלי.

טיול להימלאיה ההודית
7
עמק פרוואטי והכפר קאסול

בבוקר נצא אל הכפר קאסול שבעמק פרוואטי, עמק ירוק וקסום, מוקף הרים ופסגות מושלגות שנהר זורם לאורכו. הכפר הוא יפייפה ומושך אליו תרמילאים רבים מידי שנה. נבקר בעיירה הציורית מניקראן בה נמצא מרכז עלייה לרגל לסיקים (Manikaran Gurudwara). ברחבי הכפר ניתן לראות מאות עולי רגל סיקים עם משפחותיהם שבאים לטבול במעיינות ולהתפלל במקדש. השוק מלא בדוכני מזכרות וביצירות עץ יפות. לינה בקאסול.

8
כפרים בעמק פרוואטי            

נקדיש את היום לטיולים וביקורים בעמק פרוואטי הנקרא על שם אשתו של האל שיווה ונחשב לאחד מהעמקים היפים בהרי ההימלאיה. נצא בנסיעה אל הכפרים הפסטורליים הפשוטים, הרגועים, והמנותקים היושבים בעמק פרוואטי הירוק, השקט והמרהיב ביופיו ונערוך טיולי הליכה רגליים בין שכיות החמדה שבאזור. החוויה היא בלתי נשכחת מהנופים היפים עוצרי הנשימה, האוויר הצלול והיערות הקסומים. לינה בקאסול.

טיול להימלאיה ההודית
9
עמק קאנגרה והמעבר לדרהמסלה (מקלוד גאנג')

בבוקר נצא בנסיעה מעמק פרוואטי אל עמק קולו ומשם מערבה אל עמק קאנגרה הירוק ורחב הידיים השוכן במורדות המערביים של רכס הדאולדר. בדרך נבקר במקדש באי ג'נאט (Baijnath Temple) ובאזור מטעי התה שבפלאמפור. לקראת ערב נגיע אל אזור דרהמסלה ואל העיירה הטיבטית מקלוד גאנג' , מקום מושבו של הדלאי לאמה וממשלת טיבט הגולה, עיירה בעלת אופי ייחודי,  צפופה וקטנה עם רחובות צרים, מסעדות וחנויות. לינה במקלוד גאנג'.

10
מקלוד גאנג' וכפרי הסביבה

ביומיים הקרובים נפגוש מקרוב את סיפורם של הפליטים הטיבטיים בהודו, נשוחח עם אנשים ונזירים, ונלמד על הבודהיזם הטיבטי. נבקר בכפר הילדים ובמקדש של הדלאי לאמה, נלך את ה'קורה' המקיפה אותו תוך כדי סיבוב גלגלי תפילה. באחד הימים ניסע אל נורבולינגקה (Norbulingka), המרכז לשימור האומנויות הטיבטיות המסורתיות. נערוך גם טיולי הליכה בין הכפרים הסמוכים, דרמקוט ובהגסו, נפגוש בתושבי המקום ונחוש בהוד נופי ההימלאיה. קול צלצולי פעמונים וגלגלי תפילה ילוונו. אוירה קסומה שורה  במקום, השובה כל לב. בערבים נצא לשוטט בשווקים של מקלוד גאנג'. לינה במקלוד גאנג'.

11-12
אמריצר ומקדש הזהב

מוקדם בבוקר נצא בנסיעה אל עבר אמריצר בה נמצא מקדש הזהב, המקום הקדוש ביותר עבור בני הדת הסיקית. לאחר שנתארגן במלוננו ניסע לצפות בטקס "נעילת שער הגבול" בין הודו לפקיסטאן. זהו טקס יוצא דופן אשר מדגים באופן צבעוני ומרתק את היחסים המיוחדים בין שתי המדינות. בערב נבקר ב "בריכת הנקטר" ובמקדש הזהב המרשים ביופיו, אשר מכילים יחדיו את המרכז הרוחני והמנהיגותי של מאמיני הדת הסיקית. לינה באמריצר

טיול להימלאיה ההודית
13
אמריצר וחזרה לדלהי

נבקר באמריצר, העיר הגדולה במדינת פנג'אב והמרכז הדתי וההיסטורי למאמיני הדת הסיקית. נשוב אל מקדש הזהב, המוקף בבריכת "הנקטר" ונבקר במקדש השוקק חיים ופעילות בשעות היום, נראה את המטבח העצום המאכיל אלפי אנשים מדי יום ביומו ונקשיב לשירת ההלל של עולי הרגל דרכם נספוג את האוירה. נמשיך  אל ג`אליאנוואלה באג, פארק לאומי וקדוש המנציח את זכרם של אלפי הודים, שנהרגו ונפצעו כאן, כאשר נורו על ידי הבריטים בשנת 1919. אחר הצהריים נמריא בטיסה מאמריצר לדלהי ולאחר הנחיתה נמשיך למלוננו. לינה בדלהי.

14
דלהי וטיסה חזרה לישראל

בשעות הבוקר יעמדו לרשותינו מס' שעות לסיור קצר בבירה ההודית. לאחריהן, נצא אל שדה"ת ונמריא בטיסה ישירה חזרה לישראל.

15
טיול להימלאיה ההודית

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

$
4,280
15 ימים
הודו מזוית אחרת: נסיעה בנופים עוצרי נשימה של הרי ההימלאיה, כפרים פסטורליים השוכנים בין ההרים, אנשים שלווים ונעימים, ומפגש עם תרבויות מגוונות ומרתקות - משימלה אל עמק בנג’ר – מנאלי, דרמסלה ואמריצר
עופר צבי
עופר צבי
מדריך מומחה לתת היבשת ההודית, דובר הינדי
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    מסלול הטיול היה מגוון, מאתר ומהנה. עופר, מדריך הטיול בעל ידע רחב, מעמיק ומקצועי. נעים הליכות, רגוע וסובלני. הטיול היה מגוון, צבעוני, עופר הקנה ידע מגוון רחב של נושאים והשאיר אותי עם חוויות שילוו אותי עוד זמן רב.

    ישראלה בר און – טיול להימלאיה ההודית

    לעופר היקר המדריך הכי טוב בעולם, הפכת להיות יקר בשל אישיותך השלווה ורצונך לרצות כל אחד ואחת לתת מענה לכל בקשה ולדאוג לכל הבקשות של מטיילי הקבוצה, קשוב ואיש נפלא בעל ידע רב, שיודע להעביר זאת גם לנו המטיילים ולמדנו רבות במשך הטיול על הודו. מודים לך מקרב לב ומאחלים לך הצלחה בכל מעשה ידיך.

    רות ואהרון כהן – טיול לדרום הודו

    הייתה לי הזכות להשתתף בטיול להודו בהדרכת עפר צבי,
    אין לי מילים לתאר את התפעלותי מן הידע המעמיק שלו בתולדות הודו, הפילוסופיות ההודיות השונות והתובנות לגבי אורח החיים, ממעבר לידע וליכולת העברת ידע זה, עפר מצטיין ביחסי אנוש מופלאים – סבלנות אין קץ, חיוך שאינו סר מפניו, תשומת לב לכל אחד מן המטיילים וצרכיהם, נעם הליכות ורוגע מדבק. נראה לי שכל מי שיטייל עם עפר בעתיד יזכה הן בחוויה אינטלקטואלית והן בחוויה אישית מרגשת.

    גליה דורון – טיול להודו

    היי גולן ולכל צוות העובדים, ברצוני להודות לכם באופן אישי על הטיול המוצלח והחוויתי שארגנתם לדרום הודו. הטיול התנהל בצורה מושלמת מכל הבחינות הן מהלוגיסטיקה והתיאומים.התנאים שספקתם הפינוקים והבתי מלון היו טובים ומפנקים. אך השיא היה המדריך המקסים עופר שעשה את הטיול לכל כך מענין ומוצלח. לא היתה יכולה להיות בחירה מושלמת יותר. עופר הוא מהטובים ביותר שפגשתי.
    תמשיכו בדרך זו ואנו נגיע.

    פרומית ארגוב – טיול לדרום הודו

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בינלאומיות ישירות בחברת “אייר אינדיה, כולל מיסי נמל.

    2 טיסות פנים: טיסה דלהי – צ’אנדיגר / טיסה אמריצר – דלהי.

    תוספת משקל עד 20 ק”ג בטיסות הפנים.

    אוטובוס תיירים בדלהי / ג’יפים מסוג טויוטה אינובה ( 3 או 4 מטיילים ברכב) לנסיעות במהלך הטיול (מצ’אנדיגר ועד אמריצר).

    לינה במלונות ביתיים ופנסיונים הטובים בנמצא באזורים הכפריים בהימלאיה ההודית (סוג’ה וקאסול). מלונות הטובים בנמצא בשאר האזורים בטיול. בסוג’ה אפשרות לפיצול הקבוצה בין שני גסטהאוסים.

    כלכלה: חצי פנסיון – ארוחות בוקר וארוחות ערב לאורך כל הטיול. בנוסף, ארוחת בוקר נוספת ביום ההגעה, וארבע ארוחות צהריים במהלך הטיול.

    מדריך הטיול – עופר צבי ומדריכים מקומיים דוברי אנגלית בסיורים.

    כניסות לאתרים.

    טיפים לנותני השירותים בהודו.

    מים מינרלים – שני בקבוקים לאדם ליום.

    מופע פולקלור בסוג’ה, שיעור יוגה בדרהמסלה ועוד הפתעות…

    המחיר אינו כולל:

    ארוחות שאינן כלולות , ושתייה בארוחות.

    תוספת חדר ליחיד: 980 דולר

    ביטוח רפואי ומטען.

    אשרת כניסה להודו – ויזה אלקטרונית נעשית באופן עצמאי ע”י המטיילים.

    הוצאות אישיות (כביסה, תשלום עבור צילום באתרים וכו’) וכל מה שאינו מופיע בסעיף “כולל”.

    בדיקות קורונה בארץ ובחו”ל

     

    הערות ומידע כללי:

    חברתנו אינה גוף רפואי ולפיכך אינה מוסמכת לתת מידע בנושא זה. אנא פנו ללשכות הבריאות או למרפאות המטיילים הסמוכות לאזוריכם.

    מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה והמחיר ישתנה בעת הנפקת הכרטיסים תחול התוספת על הנוסע.

    מחיר הטיול מבוסס על 15 עד 24 מטיילים בקבוצה.

    תנאי תשלום ודמי ביטול –  כמופיע בדף הרישום המצורף.

    הטיול להימלאיה ההודית מתקיים ברמת לינה הנמוכה יותר מהמוכר לנו בהודו. באזור סוג’ה הקבוצה תפוצל לשני גסטהאוסים קרובים (במידת הצורך).

    הושבה בטיסות –  לצערנו מדיניות חברות התעופה לגבי הושבת קבוצות היא לא לאפשר הושבה מראש בטיסות קבוצתיות. אנו מודעים לחשיבות ומנסים לעשות ככל הניתן, אך אנו מדגישים כי לא נוכל להתחייב למקום הושבה.  ניתן להזמין הושבה מראש בתשלום.

    על הדרכון להיות בתוקף לחצי שנה לפחות מיום החזרה לישראל, ובתוכו לפחות שלושה דפים ריקים. על המטיילים לעשות ביטוח בריאות ומטען הכולל כיסוי לקורונה.

    הנחיות הקורונה בזמן הטיול הן באחריות המדינה בה אנו מטיילים בלבד ובהתאם לנהלים של חברות התעופה איתם אנו טסים,  ועל המטייל/ת לדעת כי גם חברת ‘יעדים’ כפופה להנחיות אלו.

    הודו הינה מדינה בעלת מאפיינים של מדינת עולם שלישי. על אף שאנחנו עובדים עם נותני שירותים מהשורה הראשונה, עדיין ייתכנו בעיות שלא תמיד נדע על קיומן מראש (לדוגמא -כבישים סגורים מפאת שיפוצים, שינויי מועדים של אירועים וכיו”ב). על הנוסע לקבל זאת כחלק מאופי הטיול בהודו. במידת הצורך, המדריך יעשה שינויים בשטח, לטובת ורווחת הנוסעים. על המטייל לדעת כי חברת יעדים לא תוכל להחזיר מקדמות ותשלומים שלא מוחזרים לנו. יש לרכוש ביטוח נסיעות מקיף (כולל סעיף קורונה) מיד עם ההרשמה לטיול.

    לוח טיסות בינלאומיות בחברת אייר אינדיה:

    AI 140  28APR  TLVDEL  2210 0650  29APR 

    AI 139  12MAY  DELTLV  1625 2025 

     

    רשימת המלונות לדוגמא:

    Chandigarh: Lalit Chandigarh hotel

    Shimla: Marina hotel

    Shoja: Banjara Retreat hotel or nearby Guest house

    Manali: Anant Maya Spa Resort

    Kasol: Royal Palace hotel

    Dharamshala: Norbhu House

    Amritsar: Courtyard by Marriott hotel

    Delhi: Leela Convention

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול להימלאיה ההודית

    מה תרצו לחפש?